10 saker om mig
Publicerat den

1. Jag gillar varken torkad, varm eller konserverad frukt, usch.
 
2. Jag har alltid gillat vintern mer än sommaren fast nu är det både och lol.
 
3. Jag stack mig på en sån där taggfisk (som i hitta nemo) när vi var i Grekland.
 
typ sån.
 
4. Jag kan berätta samma sak för samma person typ 10 gånger utan att jag märker det, jäkligt pinsamt heheh.
 
5. Jag har aldrig åkt balder på liseberg.
 
 
6. Jag har bott i nästan 10 olika hus/lägenhet/radhus hohoho. (alltså sammanlagt,eller aa ni fattar nog)
 
7. Jag tycker småkryp är något av det äckligaste som finns speciellt myror.
 
8. Jag vill designa en egen smyckes/väsk eller klädkollektion!
 
9. Jag blir sur när jag inte ätit på länge hahah.
 
10. Jag tänker alltid mer på hur andra mår än hur jag mår.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?