HOW ABOUT NOW?
Publicerat den

Hej på er! Nu har jag börjat komma igång, som vanligt. Bytt om, ätit och allt annat. 
Har även varit hos mamma och hämtat mina träningsskor för att nu ska jag börja träna igen! yey!! Nej men, har inte brytt mig alls på sommarlovet för var så himlans skoltrött i slutet och har behövt bara vila efter allt som har hänt lixom.
Men nu ska jag iallfall börja igen och hoppas att det håller i sig när skolan börjat också. Vet att jag behöver sjukt mycket motivation för att orka ut och springa och jag har som mest träningslust när jag ska gå och lägga mig, jättekonstigt. Men som sagt, nu kör jag iallafall!
 
  
 



Frida

Hej tjejen, vilken fin och fräsch blogg du har! Jag drar igång en veckans blogg nu, gå in och anmäl dig vetja! Ha en bra dag! :)

Svar: Tack så mycket! Det ska jag göra :)
Amanda



URL: http://www.nattstad.se/fridamichelles


nora

fin blogg! kolla gärna in min!

Svar: Det ska jag göra :)
Amanda



URL: http://www.eslander.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?