W|BOYFRIEND JEANS
Publicerat den

Ska verkligen införskaffa mig ett par boyfriend jeans till hösten, tycker att dom från H&M är typ dösnygga så blir nog dom isåfall...
Dessa jeans är verkligen ett sånt plagg som antingen bara några kommer ha eller alla, haha. Bara att chansa och se! 
 



Linnéa Alpsten

Snyggt! Jag gillar dom i mitten mest :)

Svar: Vad roligt! :)
Amanda



URL: http://linneaalpsten.blogg.se/


Denise

Hej!
Jag vet att man egentligen inte ska kommentera andras bloggar för att göra reklam, men min blogg är ingen "vanlig" blogg som jag bara vill ha massa besökare så att jag kan tjäna pengar. Anledningen till att min blogg finns är för att jag vill att man ska veta att det är okej att må dåligt ibland och att man inte är ensam. Jag själv lever med både depression och ätstörning, men det handlar inte om att aldrig falla utan det handlar om att resa sig efter varje fall. Jag vill så gärna att flera ska förstå hur viktigt det är att prata om psykiska sjukdomar, för det är ofta något som göms eller att man känner skam och så ska det inte behöva vara. Så snälla, sprid min blogg eller gå bara in och lämna ett litet avtryck. Det är ett så viktigt ämne och jag vill inget hellre än att hjälpa andra som också mår dåligt! Tack i förhand!
Kram



URL: http://denisewiktoria.devote.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?