you pick me up when i fall down
Publicerat den

Hej bloggen!
Lyssnar på musik och fryser hehe. Finns det något bättre än att lyssna på musik när det är tråkigt väder ute? Ja det finns väl 100 andra saker som är mysigare men ni fattar haha.
Jag vet helt ärligt inte ens vad det är för dag idag haha. Trodde det var söndag eller onsdag först! 
 
Ikväll ska jag iväg till Fanny och spela kubb & grilla med dom vi bodde hos när vi var i Stockholm på 1D, ska bli riktigt roligt! Sen så ska annalisa och jag sova där också.
Efter det måste jag börja vända tillbaka dygnet, ska vara ute tidigt den här gången för är alltid försen haha så hinner inte vänja mig :( vill verkligen inte börja skolan än!! Tröstar mig med att det är sista året i grundskolan, behöver aldrig mer återvända sen! ;) ha en bra dag hörrni!
 
bild lånad fån annalisas blogg!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?