HOME
Publicerat den

Hej på eeeer! Nu är jag hemma igen, fanny och jag tog tåget igår kväll och sen dess har jag bara hållt på med moin packning och fixat saker hit och dit! Nu är jag iallafall hos mamma och ligger i soffan och bara tar det lungt. 
Har haft det riktigt bra på västkusten och bara kopplat bort allt och bara hängt med mina tjejor.Lite vet ni ju av vad vi har gjort osv och det får vara så, jag oprkar lixom inte skriva om allt vi gjort nu precis hehe. När Annalisa kommer hem sen ska jag låna hennes minneskort så då kommer iallafall alla systemkamera bilder! :)
Nu fortsätter sommarlovet ett par veckor till och mesta delen ska jag vara hemma, vi har några planer nu senare i veckan men vi har inte bestämt nått än..vi får se vad det blir!
Ikväll ska jag och Fanny iallafall jobba i speedway kiosken igen, det blir nog super, lite tråkigt väder dock.
SEn så måste jag hitta en present till pappa också,,hehe!
 
bjuder på en bild på halva (?) fanny, lol och mig från tåget igår!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?