MY NEW BLOG
Publicerat den

Heeeej! I made it! Nejmen typ, nu tror jag att dom största delarna är på plats och sen kommer det ju såklart småändringar lite då och då!
För er som är helt nya HEJ! Jag bestämde mig för att flytta över min blogg hit till blogg.se för att man kan ha mer personliga designer och göra lite som man vill. Dock så suger jag på blogg.se och jag hittade ingen som ville hjälpa mig att göra en design så nu har jag en "gratisdesign" som jag bara ääälskar! tjejen som gjort den är superduktig! Ni borde verkligen kika in på henes designer (finns länk i menyn!)
 
Jag kommer blogga om lite allt möjligt och jag hoppas verkligen ni kommer gilla min blogg! Jag ska försöka att ha med fler bilder och blogga oftare än förut :) 
 
Men ni får ha en bra dag, p&k
(och bara för att jag sitter vid min systers dator har jag inga bilder haha, sorry!!)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?