NOW YOURE JUST SOMEBODY THAT I USED TO KNOW
Publicerat den

heeeej! Idag har jag inte haft tid att blogga helt enkelt. Började dagen med en pw as always (no jk) med Elin sen på förmiddagen gjorde jag inte så jättemycket. Cyklade med mamma till ica och sen drog jag till pappa. Fanny och jag badade i poolen i ca en timma haha! Jag som bara brukar kunna bada i typ 20 minuter...
Sen klättrade vi lite i ett träd i försök om att få ner några körsbär, gick väl sådär men några fick vi! :D
När Fanny drog cyklade jag hem till mamma igen och sen har jag inte gjort så jättemycket. 
 
Imorgon kanske jag hänger med mamma till hennes moster som bor en bit ifrån här, typ ute på landet nånstans..hehe.
Ska försöka fixa några tidsinställda inlägg också! Puss och kram!
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?