can you love me again?
Publicerat den

Hej på er! Vissa dagar har jag så himlans mycket saker att göra, typ som igår och idag. Följde med pappa och Elin till Linköping igår för att titta på vinterskor, ska lägga upp bilder någon gång i veckan på dom jag köpte! Idag var jag i skolan till tre, riktigt tråkigt väder idag men samtidigt såå skönt, har alltid gillat regn och kyla, känns så mysigt! Så idag tog jag på mig en stor tjock kofta och myste runt i! Dagen har i allmänt gått ganska segt och nu strömmar prov och inlämmningsuppgifter in så vissa dagar kommer uppdateringen vara = 0 så himla tråkigt men tyvärr går skolan före! Ska försöka göra mitt bästa och nu har jag ett par ideer till andra inlägg också! 
Hoppas er dag har varit okej! Lägger upp bilder på min outfit senare! :) p&k
bilder från igår!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?