it's the right time
Publicerat den

tänkte först bara nämna att det verkar vara något strul med mina inlägg för jag delar in dom eller vad man säger och spaltar upp dom osv men sen blir texten bara sammalöpande ändå..lite tråkigt!
 

Hej!

Idag är det tisdag vilket innebär den längsta dagen men tyckte ändå att den rullade på rätt bra! 
Hade idrott på slutet vilket innebar att vi hade orientering och även om jag inte har något som helst lokalsinne så tycker jag det är ganska enkelt! Fick även med mig en drös med läxor hem som måste bli gjorda!
Sitter iallafall och kikar lite i H&M's nya katalog, vill ha allt ju!! älskar höstkläder :D
Vi halv sju/sju ska jag till tandläkaren ikväll, fick en tid på 10 minuter haha...
 
Imorgon kommer iphones nya uppdatering så jag hoppas min mobil kommer funka någorlunda normalt igen, ska även stå i kiosken på speedwayen på kvällen & Fanny fyller år!
Blir nog en bra onsdag! 
p&k
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?